tirsdag 2. desember 2008

Blue Christmas













Blue Christmas inspiration......

9 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! These image are so pretty! I love all the blue!

Therese sa...

Åh, DETTE var julen min. Jeg elsker blått, og dette var virkelig nydelig. Tror jeg skal legge inn en søknad hos sambo om blått på treet i år ja ;)

*SNYdesign sa...

Fine bilder!

Anonym sa...

Wonderful! Perfect!

CosiFanTutta sa...

Hei du, takk for besøk på bloggen min. Vi er enige om Jussi :o)
Lenge siden jeg har vært på besøk hos deg, mistet blogglisten min og borte var du....
Du har altså så rå-lekre bilder, og fantastisk god smak! Liker ikke rødt så blå jul er noe for meg. Jeg har sølv og blå kuler på juletreet - thats it.

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

vakkert!!

kiki k sa...

who knew blue could be so gorgeous! seriously cool! a break from the traditional -love it!

karey m. sa...

had to kirtsy!

Unknown sa...

Where do you find all of these gorgeous Christmas pictures. I love this- all the blue! Have a good Christmas. Daisy~